Het is bijna zover... - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Marloes Lange - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Marloes Lange - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Augustus 2013 | Nederland, Elburg

Het heeft ons een jaar gekost om alles te regelen en voor elkaar te krijgen, en ondanks wat tegen slagen is het dan nu toch gelukt!
Aankomende zaterdag 31 augustus zal ik samen met Janou het vliegtuig in stappen en naar Malta vliegen.

De laatste week in Nederland stond vooral in het teken van afronden en afscheid nemen. Ik heb afgelopen zondag 25 augustus een heel leuk afscheidsfeest gehad met veel familie en vrienden! (Ik zal als het me lukt daar wat foto's van plaatsen bij dit reisverslag) Na dit afscheidsfeestje ben ik nog 2 dagen naar school geweest om nog wat dingen af te ronden en om afscheid te nemen van mijn klas.

Wat voelt het raar om afscheid van te nemen van mensen zonder het besef dat je ze een half jaar niet gaat zien. Ik denk dat ik dit besef pas de komende week ga krijgen...

Ik zal jullie op dit blog een beetje proberen op de hoogte te houden van mijn/het leven op Malta. Jullie kunnen bij mijn foto's en video's een beter beeld krijgen van mijn reis en mijn ervaringen.
Schroom niet om me te mailen, whatsappen, facebook'en, smsen, bellen(is wel vrij duur), Skypen, of berichten te sturen via dit blog.
Ik vind het leuk om ook op de hoogte te blijven jullie leven!!

Zodra ik in Malta ben zal ik weer een blogje schrijven en wat meer van mijn gegevens doorgeven!

Voor nu in ieder geval alvast een fijn weekend!
Groetjes Marloes :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Een blog over mijn stage en het leven op Malta.

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 18608

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 18 Januari 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: