Stage op Malta - Reisverslagen van Marloes de Lange - WaarBenJij.nu Stage op Malta - Reisverslagen van Marloes de Lange - WaarBenJij.nu

Stage op Malta

Op 31 augustus vertrek ik naar Malta om daar voor een half jaar stage te gaan lopen. Het grootste gedeelte van dit half jaar zal ik stage lopen bij Dar tal Providenza. Dit is een opvang tehuis voor 100 gehandicapten. (Meer info over deze organisatie kunt u vinden op www.dartalprovidenza.org ) Verder zal ik ook 1 dag in de week naar een Engelse school gaan. Op dit blog zal ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden over het leven op Malta!

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2014

Dag Malta, Hallo Holland! (Allerlaatste blog...)

15 Januari 2014

2014 is begonnen! Jaaahoeeee! (:

29 December 2013

Kerst achter de rug, onderweg naar oud en nieuw!

22 December 2013

Kerst voor de boeg!

12 December 2013

Een zonnige 1,5 week in december!
Marloes

Een blog over mijn stage en het leven op Malta.

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18601

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 18 Januari 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: